Bloggplatsen

Frågor: 0

#alanya

Av Lena - 22 mars 2021 16:41

Säg är det konstigt att man längtar bort nån gång 🎶🎵🎤🥰   Längtar till vårat Smultronställe i Turkiet💕 Kanske vi kan åka i höst👍   Saknar värmen, solen, sanden mellan tårna, den goda mate...

Av Lena - 7 mars 2020 10:04

Dagarna går fort nu och snart är det dags för semester och underbar vila i vårat paradis🌹   Smultronstället Avsallar😍   Lite mer än 1 månad kvar nu och som jag längtar!!             Ha en skön lördag😘   ...

Av Anders - 6 mars 2019 13:28

Ska du åka till Alanya i sommar? Grattis! Det är en härlig stad att besöka. Här kommer några saker du inte får missa när du är i Alanya.   Damlatas Den här lilla grottan är väl värd ett besök med sina stalagmiter och inte minst den spännan...

Av Lena - 4 april 2017 16:22

Vilken härlig dag vi haft👌 Startade dagen med en cykeltur på 2 timmar ut på landsbygden😍   Helt underbart! Massor med växthus, vacker natur och otroligt trevliga människor. På ett ställe kom vi fram till...

Jennifer Johnsson
Av Jennifer Johnsson - 2 september 2016 09:35

Vi åkte vid 4.30 och kom straxt efter kl 6 till antalya först åkte vi en väg fel, sen nästa avfartsväg var avstängd pga bygge. Sen när vi kom fram vart det frukost och sen var det nästan dags att gå till global vfs gick vänta en halvtomma innan det v...

Av Jennifer Johnsson - 16 augusti 2016 20:07

Nä, och inte vart det något regn.... eller åska för den delen heller...   Har typ bara varit hemma idga, methi jobbar numera på James Dean så dom hade möte efter jobbet så han kom hem sent, så han fick nästan sova till kl 15.00 även fast jag var ...

Av Lena - 5 maj 2016 09:40

Här kommer ett litet smakprov hur det ser ut hemma i vår lilla stad Avsallar i Turkiet. En lugn och skön stad som ligger vid sydkusten i Turkiet cirka 2 mil från Alanya.   Här trivs vi som fisken i vattnet😍   Avsallar har...

Av Lena - 1 maj 2016 08:28

Har startat planeringen för nästa Turkietresa och vår lägenhet i Avsallar✈️🏡 Känns härligt i hela kroppen.   I går bokade jag en båttur som avgår från hamnen i Alanya 🚣 Ska verkligen bli spännande. Vi s...

Av Lena - 6 april 2016 07:32

I går var vi på äventyr med ett härligt gäng😊   Efter att ha haft kontakt med en av ägarna på Restaurang Cubana inne i Alanya bestämde vi oss för att käka middag där!   Gratis pick-up, sedan kördes vi till Borgen i Alanya ...

Av Lena - 21 februari 2016 18:17

Har varit på en liten shoppingrunda i helgen! Hittade några saker som vi saknat i lägenheten i Turkiet👍   En varsin ryggsäck (Stefan fick en svart) till våra utflykter i Avsallar med omnejd och söta termosar till utflyktskaff...