Bloggplatsen

Frågor: 0

#båten

Av Malin wiper - Tisdag 27 feb 08:30

Min son ville ha lite nostalgi så vi åkte även till Stallarholmen i  torsdags. Där har dom en gästhamn som min son besökt då han var ute och seglade. Den ligger öster om Strängnäs och det är ca 1,5 mil dit så det blev en härlig avstickare   ...

Av Malin wiper - 5 december 2021 10:45

Som ni vet så åkte vi till min son i går och här ser ni honom bakom sin båt i Enköpings hamn. Vi åkte först till båten för han ville kolla upp så inget hänt. Förra gången han var dit så var det punktering på båtvagnens däck och tyvärr var det sa...

Av Malin wiper - 2 november 2019 17:30

Vi hade hyrt elbilen i dag från Hallstahems elbilspool. Från 10.00-15.00 och på den tiden hinner man göra lite ärenden och se sig omkring. Vi är jättenöjda med bilen som är både bekväm, lätt att köra och är tystare än bensinbilar    ...

Av Malin wiper - 6 november 2017 09:30

En av gångerna vi träffade min son i Enköping så åkte vi ner till hamnen och kollade lite båtar. Här en som dom höll på att hissa upp med en kran för att föras till sin vintervila     Vi stod på andra sidan och fotade och filmade. Det...

Av Malin wiper - 15 augusti 2017 08:30

För ett antal veckor sen så åkte vi över en bro här i samhället och såg att det var slussöppning för en motorbåt och då svängde vi in och parkerade så jag fick ta lite bilder och även filma. Jag fick svindel när vattnet var som lägst      ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 7 augusti 2014 23:20

Det har varit lite tungt att komma tillbaka till jobbet och tillbaka i gamla vanor med att gå upp tidigt, sitta inne en hel dag istället för att sova länge och sedan vara ute hela dagen i friska luften. Då måste man hitta på lite roliga saker som gör...

Olivia Edin
Av Olivia Edin - 23 juli 2013 09:27

Tjatja! Usch vad det #blåste #windy igår, tyckte inte ni  att det var blåsigt ute i #skärgården #archipelago, själv tyckte jag att det var väldigt blåsigt ute på sjöss + kallt, det har blivit kallare under sommaren jag menar kallare vindar. Det var...

Av Olivia Edin - 16 juli 2013 17:00

Hellu! För några timmar sen tog vi (familjen) #båten #boattrip till #Ingmarsö Livshandel för att handla lite #mat #shoppingmall, det fanns inte mycket att välja efter som vi kom lite tidigt innan maten kom med båten men man får väll ta det som finn...