Bloggplatsen

Frågor: 0

#ekipage

Av Malin wiper - 7 maj 2022 09:30

Vi hyrde elbilen några timmar i går och åkte runt lite. På landsbygden såg vi denna gamla traktor och sånt gillar jag.     Ytterligare en traktor dök upp på en gräsmatta vid ett rött hus     En bild jag tog på en gammal traktor i ...

Av Malin wiper - 7 juli 2018 08:15

En dag åkte vi ut till Strömsholms kanal igen och fikade vid slussen. Det låg två båtar förtöjda nere vid den långa bryggan dom låg mot solen så bilderna gick inte att få till. --------------------------------------------------------------...

Av Malin wiper - 6 juni 2018 15:00

Så här såg det ut längst ner i trapphuset i dag och det ser värre ut i verkligheten. Fullt med kvistar och löv som låg utspridda och mitt i allt plastförpackningarna med plastskydd som vi skall lägga över möbler när dom arbetar i lägenheten. Des...

Av Malin wiper - 14 maj 2016 15:15

Vi hamnade  på Hyltena Stugby  i går som ligger 2 mil från Vaggeryd. Det finns även en stor mack med restaurang i huset bredvid. Där stannar även långtradare för det finns två jättestora parkeringar. Bakom macken  finns det platser som den på bi...

Av Malin wiper - 26 mars 2016 10:45

När vi hade hämtat hyrbilen i går för att ge oss av till ett Café så jag kunde ta värktabletter så hade vi denna cyklist framför oss mitt i trafiken. Det fanns jättefina cykelbanor så jag antar han hade kommit in lite fel och var på långcykling ...

Av Malin wiper - 7 augusti 2015 11:38

Här följer lite bilder från en av mina promenader. På väg ner mot strandpromenaden                                                       Fint på tomt mot stranpromenaden                  Nu är det vackert därnere med alla bryggor oc...

Av Malin wiper - 8 september 2014 11:30

Sen var det då dags att bege sig till den stora platsen där traktorerna visades upp, och här ser ni en pappa med sin  son som åker på sin jättefina traktor, det såg så gulligt ut. Det var otroligt svårt att fota för solen var jättesta...

Av Malin wiper - 7 augusti 2014 08:00

Ännu en dag läggs till våra liv.  Jag hade en jobbig förkylning i höstas med hemsk hosta som satt i länge så jag hoppas det inte bryter ut helt nu när jag känner mig så kymig. Min man mår inte heller bra och har haft svårt med andningen i denna ...

Just nu

Inloggade: 7    Besökare: 141

Sök efter inlägg eller bloggar