Bloggplatsen

Mimmi Chatrine Janne
Bengt Bertilsson Sarplaninac  Jenny och Jon Sjöberg
Gun Maria Stamp-E
Hilla Göran Björklund Jammar.

Bloggstatistik idag

Frågor: 0

#luleå

Av Hilla - 6 augusti 2018 13:28

Jag behövde köpa med mig nåt att äta till jobbet och blev glad att espresso house kunde erbjuda ett fräscht vegetariskt alternativ... Jag befinner mig i Luleå just nu och fick också testa frukost/ fika på Wallstens café på Storgatan. Det var ett ...

Av Hilla - 25 maj 2018 18:32

Jag åt middag i Luleå ikväll och valet föll på Hotell Savoys restaurang jazzmatsalen. Först lite bröd med saltat smör och färskost. Sedan en fantastisk skaldjurspasta... #hillasmatprat #hilla #pasta #Luleå #mat ...

Av Hilla - 29 oktober 2017 12:42

Så god supé igår kväll i Luleå...Vi kom in sent efter arbete men bemöttes mycket bra då vi kom. Lite långsam servering men "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Jag tog två smårätter och delade med en kollega. Kantarelltoast och råd...

Av Hilla - 9 juli 2017 14:35

Viltskav när den är som bäst och dessutom på plats i Norrland... Vacker utsikt bjuds det också på i södra hamnen i Luleå. #hillasmatprat #hilla #mat #viltskav #luleå ...

Helga
Av Helga - 2 september 2016 10:58

Morgonpromenad i Luleå... #helga #hälsa #Luleå #promenad #foto ...

Av Helga - 2 april 2016 06:15

Igår blev det en hel del ledigt men inte hemma, utan i Luleå. Jag tog mig en rejäl långpromenad i solen. Många  andra gick på isen men jag vågade mig inte riktigt ut där.     Sommarsemestern blev publicerad också igår och jag fick den perio...

cija
Av cija - 31 mars 2016 22:09

Idag så tog jag och sonen flyget till Stockholm där vi mellanlandade för att sedan hoppa på nästa flygplan som tog oss till Luleå. Resten av familjen har fått äran att stanna hemma! Resan gick bra trots alla omplaceringar av sittplatser på flygen. ...

Av Hilla - 2 februari 2015 20:35

Ikväll har jag ätit ute på restaurang i Luleå med en kollega. Restaurangen heter Chowkeeng och ligger på Stationsgatan 27. Vi beställde varsin Chicken Tikka Masala och det var riktigt gott!   Det fanns både Kinesikt, Koreanskt, Indiskt oc...

Helga
Av Helga - 2 februari 2015 19:50

Idag har vi varit ute och flugit i ca 11 timmar. Det har snöat på många håll så våra flighter har haft småförseningar under dagen.   På vår första morgonflight blev det kul när jag skulle demonstrera syrgasmasken inför alla passagerarna och sj...

Av Helga - 27 januari 2015 11:29

Igår förmiddag var jag i Luleå och det var riktigt stökigt väder. Snön föll på tvären och vinden ven med full kraft. Jag skyndade mig bara till Åhléns och Twilfit för att köpa lite förbrukningsartiklar (nylonstrumpor, nagellack och hårtoning) och ...