Bloggplatsen

Gästboksinlägg: 15 766
Bloppisar: 2 030
Frågor: 346 357

Just nu är det helt gratis att synas i rampljuset! Klicka här

#resa

Av Helga - 25 maj 2016 19:07

Idag gick vi se solen, värmen och havet i Kroatien. Riktigt fint även om vi bara var på flygplatsen. Den här bilden tog jag i Kroatien förra året. Min nya blivande purserkollega klarade sig galant och blir nu flygfärdig på fredag. #helga...

Av Anders - 19 maj 2016 13:24

Samos ӓr en av Greklands stӧrsta ӧar, med en frodig natur och rik historia. Hӓr finns mycket att se och gӧra, fӧr att inte tala om alla trevliga stӓllen dӓr man kan ӓta ӓkta, traditionell...

Av Helga - 16 maj 2016 09:23

Då är vi hemma från Wien igen. Vi har haft en jättetrevlig weekendresa där vi hälsade på vår dotter som pluggar en termin på universitetet.Vi fick med oss sonen också och det är ju extra kul att få resa tillsammans hela familjen.   Vi bodde på Ho...

Hilla
Av Hilla - 16 maj 2016 08:49

En resa då och då ger så mycket. Många upplevelser och framför allt uppskattar jag matupplevelserna...   Vi bodde på hotell Harmoni i Wien Varje eftermiddag mellan kl 15-18 bjöds det på afternoon tea i det här fina rummet...   Frukost...

Av Helga - 14 maj 2016 18:22

Så mycket roligt och härligt vi gör i Wien... Jag får berätta mer när vi kommit hem... #Wien #helga #resa ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 24 april 2016 21:59

Med mitt nu rätt oregelbundna liv så måste jag aktivt välja att upprätthålla träningen och inte bara köra på som jag kunnat göra tidigare. Jag funderade inte så mycket på träningen utan jag visste bara vad jag skulle göra och körde på. Men nu ska den...

Av Helga - 19 april 2016 11:13

Nu bara myser jag efter ytterligare en sen landning i natt. Igår kom jag hem först vid kvart över två. Sista bussen hade gått från centralstationen så det fick bli en taxi sista biten hem. Värre var det för en av kollegorna som kör bil ända till V...

Av Helga - 16 april 2016 11:19

På vår kvällsflygning igår hade vi helt fullsatt på utvägen. Alla våra färskvaror (dvs mackor, sallader och pajer) tog slut innan försäljningen var avslutad. Det innebar att inte alla passagerare fick köpa något färskt. Lite jobbigt läge men alla ...

Av Anders - 8 april 2016 10:12

Warsawa har varit Polens huvudstad i ӧver 400 år, och ӓr rik på historia av olika slag. Trots att den så gott som totalfӧrstӧrdes under andra vӓrldskriget så har man slitit hårt fӧr att bygga upp den igen, precis s...

Av Helga - 9 april 2016 08:45

Efter många år med bara snacks (nötter, chips mm) ombord på våra korta flygningar har vi äntligen fått färska snacks igen. På förmiddagen serveras polarrullar och på eftermiddagen har vi en liten box med t. ex bröd o skagenröra eller chorizo o gr...

...

Gilla Bloggplatsen

Sök efter inlägg eller bloggar