Bloggplatsen

Frågor: 0

#roadtrip

Av Hilla - 2 september 2022 21:03

Sista kvällen på vår roadtrip efter en lång dag med många fina ortsbesök. Idag besökte vi Havsstenssund, Grebbestad, Fjällbacka, Smögen och slutligen Kungshamn. Vi åt middag på Hamnplan6 och oj vad gott det var. https://hamnplats6.se/ Först en dri...

Av Hilla - 1 september 2022 09:28

Igår åt vi lunch på en klippa i Grundsund på Västkusten. Mycket var stängt så vi köpte varsin kycklingwrap i affären. På kvällen hade vi tagit färjan över till Lysekil och efter mycket promenerande åt vi varsin toast skagen och sedan kaffe och m...

Av Hilla - 30 augusti 2022 20:52

Vi har åkt på roadtrip och idag blev det middag i Uddevalla på Dannys kök och bar. Resan var lång och vi njöt av att äta och dricka gott! Innan middagen gick vi en promenad längs med strandpromenaden. Den här bilden föreställer Uddevallabron. #hill...

Amisa
Av Amisa - 19 oktober 2021 15:42

För några dagar sedan hittade jag en YouTube-kanal som är väldigt intressant. Det är ett engelskt par som reser runt, filmar och delar med sig av sina upplevelser. Dom verkar väldigt trevliga och åker på spännande vägar. Just nu ska dom vara ute i ni...

Av Helena Häll - 9 juli 2021 22:05

Idag har vi varit på långutflykt! Efter att barnen ätit lunch packade vi in dom i bilen för åka. Med syftet att de skulle sova middag i bilen. Vår plan lyckades. Elliot somnade efter ungefär två kvarter och Max 10min senare. Check på den! Vi hade näm...

Av Hilla - 24 juli 2020 11:31

Vi har varit ute på en roadtrip några dagar och färden gick till vackra Hälsingland. Vi gjorde flera utflykter: till Växbo kvarn, lanthandeln i Växbo, till Söderhamn och TeWe's konditori. Sista utflykten gick till Majas café i Rengsjö. Dit har v...

Av Helena Häll - 17 juli 2018 22:47

Så då är det bara Stockholms vistelsen kvar av vår roadtrip att berätta om! Vi framkom till Stockholm på söndags eftermiddagen lagom för att installera oss i vår hyrlägenhet i Martina och hannes förening. En källarlägenhet i huset bredvid som de hyr ...

Av Helena Häll - 16 juli 2018 23:29

Så dags för fortsättningen om vår roadtrip.. (jag är minst lika trött idag så blir nog inte att komma ikapp i realtid på resan) men vi slutade iallafall med framkomsten till Örebro. Där mötte vi upp släkten utanför slottet och han umgås någon timme i...

Av Helena Häll - 4 juli 2017 18:50

Idag var det dags att ta adjö av stugan och Skåne efter en fantastisk vecka! Efter att ha flängt runt på diverse utflykter och sevärdheter så är jag nu heeeelt slut! Känner mig som urvriden disktrasa! Dessutom körde jag de 15 milen hem idag också (me...

Av Helena Häll - 2 juli 2017 22:50

Idag vankades ytterligare en dag med ny roadtrip men uppvaknandet gjordes på det bed & breakfast vi bodde på utanför Tomelilla! Jag skrev det igår och jag kommer skriva det idag med, vilket fantastiskt mysigt ställe! Det heter landet bed and breakfas...

Just nu

Inloggade: 0    Besökare: 204

Sök efter inlägg eller bloggar