Bloggplatsen

Nyligen inloggade

Niclas Bernhardsson Malin wiper Hanna Boman
Maria Stamp-E Jenny och Jon Sjöberg
Sarplaninac  Kajsa Jammar.
tjejgrejer Göran Hilla
Sofia Anki Katti
Mimmi Mandy Wollersheim Göran Björklund

Bloggstatistik idag

Bloggar: 0
Inlägg: 8
Kommentarer: 5
Bilder: 27
Videoklipp: 0
Omröstningar: 0
Gästboksinlägg: 0
Bloppisar: 0
Frågor: 0

Bloggstatistik igår

Bloggar: 0
Inlägg: 60
Kommentarer: 21
Bilder: 178
Videoklipp: 0
Omröstningar: 0
Gästboksinlägg: 1
Bloppisar: 0
Frågor: 0

#skadefri2015

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 7 juni 2015 19:26

När jag bestämmer mig för att shoppa kläder så brukar det sluta med att jag kommer hem med mer träningskläder istället för vardag- eller festkläder som är det jag är ute efter från början. Men senast skulle jag faktiskt köpa lite träningskläder, men ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 5 juni 2015 14:01


Inte nog med att man har en kropp att reparera. Det är ryggen som ska fixas, det är benet som ska fixas och det är axlar som ska mjukas upp osv osv. Det är ju bilen också. Bilen ska ha nya remmar, den ska ha ny motorkudde och nu är det hjullager. Man...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 3 juni 2015 22:46


Lång dag på jobbet idag som innebar mycket stillasittande. Det blev ett par timmar över, men jag hade beslutat mig för att hinna med ett gång/löppass idag. Lite vanskligt när det varit en stillasittande dag, då man blir något stel.   Fördelen med...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 1 juni 2015 23:12

Ny vecka och massor framför mig. Jag bestämde mig för att om jag skulle vakna tillräckligt pigg och tillräckligt tidigt så skulle jag se till att få träningen avklarad före arbetsdagen började. Och trots att jag inte kommit i säng speciellt tidigt så...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 31 maj 2015 08:34


Jag vet egentligen inte vart dagen tog vägen igår. Jag tog förvisso en lång sovmorgon, och sen drog timmarna bara iväg. Jag höll på att fixa lite hemma och plötsligt var det kväll. Jag kände att jag behövde röra på mig och jag kom på att det var dags...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 28 maj 2015 21:30


Mina armar är galet ömma efter tisdagens kånkande av möbler och flyttkartonger som följdes av morgonträning igår. Trots att jag var snäll mot armarna så känns det idag. Så när en vän ville att jag skulle komma och träna på utegymmet var jag lite tvek...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 27 maj 2015 23:04

Igår när jag gick och la mig bestämde jag mig för att gå upp tidigt för att köra en morgonträning på jobbet. Men när klockan ringde började jag vela. Jag var ju trött. Så bestämde jag mig bara att det var dags att faktiskt träna lite mer metodiskt ig...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 22 maj 2015 23:10

Det blev lite senare start på jobbet idag eftersom att det var dags att besöka sjukgymnasten igen. Det var dags för uppföljning för att se om övningarna skulle korrigeras några övningar och samtidigt trycka in lite nålar i mina smärtsamma och spända ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 21 maj 2015 23:00

Igår fyllde min dotter år och jag rensade undan allt i kalendern för att kunna fira min stora tjej. Men tonåring som hon är så har hon sin egna planering. Plötsligt står man där med en massa tid som man inte räknat med och en träning som prioriterats...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 19 maj 2015 21:53

Jag ska ju sakta men säkert vänja in kroppen i löpning igen. Därför har jag ett löpprogram där jag blandar löpning och gång. Detta ska jag köra ungefär varannan dag. Men idag blev det en liten tankevurpa när jag glömde av när jag var ute sist.   ...