Bloggplatsen

Nyligen inloggade

Mimmi dunsaluns Sarplaninac
Marita Jansson Barbro Collin Gun
Maria Ingela Jammar.
Jenny och Jon Sjöberg Anji Sofia
Göran Hilla Hanna Boman
Malin wiper Kometen Stamp-E

Bloggstatistik idag

Bloggar: 0
Inlägg: 30
Kommentarer: 61
Bilder: 84
Videoklipp: 0
Omröstningar: 0
Gästboksinlägg: 0
Bloppisar: 0
Frågor: 0

Bloggstatistik igår

Bloggar: 0
Inlägg: 61
Kommentarer: 12
Bilder: 199
Videoklipp: 0
Omröstningar: 0
Gästboksinlägg: 0
Bloppisar: 0
Frågor: 0

#skadefri2015

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 18 maj 2015 22:36

I morse när jag vaknade så fick jag en sådan lust att åka tidigare till jobbet för att träna. Men jag var trött. Efter en stunds velande så bestämde jag mig bara att det var dags att åka till jobbet och köra. Min kropp känns ju bättre efter ett pass ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 17 maj 2015 22:00

Det är långhelg och normalt har sådana här långa helger brukar jag fylla med extra mycket träning. Men istället har jag tagit det lugnare än vanligt. Kanske har det varit bra att dra ner lite på tempot istället för att öka det efter Tough Viking.  ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 12 maj 2015 21:20

Gårdagen var stilla och bara återhämtning efter helgens lopp. Men i morse vaknade jag med en sådan stel nacke och axel på vänster sida. Jag hade så svårt att röra mig utan att det gjorde ont. Jag funderade på om jag ens skulle klara av att åka till j...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 7 maj 2015 22:08

Igår var det basketträning och jag körde på i alla övningar till dess att jag kände att det blev väldigt mycket närkamp. Då tog jag en paus. Jag ville inte riskera att bli skadad så att jag inte kommer kunna köra Tough Viking på lördag. I morse kom d...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 5 maj 2015 23:43

Att köra rehab samtidigt som man ska träna för att bygga upp inför en utmaning som Tough Viking är en utmaning i sig. Man ska köra hårt samtidigt som man ska ta det lungt och inte gå ut för hårt. Man måste ha rätt inställning vid rätt tillfälle. Inte...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 4 maj 2015 21:57


Nu har nedräkningen börjat. Det är nu 5 dagar kvar till Tough Viking och jag kan fortfarande inte träna som jag gjort tidigare. Det viktigaste nu är att jag bygger upp grundstyrkan så att kroppen kommer att hålla under den här utmaningen som vi står ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 3 maj 2015 23:42

Vissa dagar springer bara på utan att man hinner att reflektera över vad som har hänt. Precis så var det den här helgen. Det ena avlöste det andra, och dessutom var detta en extra lång helg som började med valborgsmässoafton.   Jag hade lyckats b...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 28 april 2015 22:53


Igår blev en något ofrivillig vilodag. Vilodag från träning i varje fall. Fokus för mig nu är att hålla sjukgymnastiken även om jag verkligen vill att jag ska hinna med lite mer träning också. Så då gäller att vara lite kreativ så att det inte blir e...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 27 april 2015 22:43


Det finns alltid två sidor av ett mynt. Snart har vi haft vår sista träning både tjejerna och mina damträningar, och då kommer jag inte ha den där schemalagda träningen. Den där icke förhandlingsbara tiden som jag idag lägger på basketträningen.   ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 26 april 2015 21:39


Nu när jag inte kan träna på som jag gjort tidigare så läser jag på lite grann istället. Jag plockade fram den literatur som jag har kring träning. Ska börja läsa på lite för att skapa mig en bild av hur jag ska jobba vidare mot min toppform igen. ...

Just nu

Inloggade: 3    Besökare: 170

Sök efter inlägg eller bloggar

Sök
Inlägg    Blogg

Slumpad bild