Bloggplatsen

Nyligen inloggade

Malin wiper Göran Mandy Wollersheim
Mimmi Amor Gun
Pink Ozzy Sofia Jenny och Jon Sjöberg
Maria Siv Aksila Hanna Boman
Hilla Elsa Mårtenzon dunsaluns
Sarplaninac  tjejgrejer Jaxgård

Bloggstatistik idag

Bloggar: 0
Inlägg: 37
Kommentarer: 17
Bilder: 130
Videoklipp: 0
Omröstningar: 0
Gästboksinlägg: 0
Bloppisar: 0
Frågor: 0

Bloggstatistik igår

Bloggar: 0
Inlägg: 54
Kommentarer: 21
Bilder: 168
Videoklipp: 0
Omröstningar: 0
Gästboksinlägg: 0
Bloppisar: 0
Frågor: 0

#skadefri2015

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 25 april 2015 22:56


Det är inte helt lätt att hålla koll på vilken effekt en behandling har i huvudet. Allt hanlar ju om vad man gör utöver behandlingen och vad man gör när man får ont och vad man har gjort innan. Att hålla allt detta i huvudet är i stort sett omöjligt....

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 24 april 2015 20:52

Idag så var det dags för att trägga sjukgymnasten igen. Lite nervös då han hade varnat mig för att det skulle göra ont. Men det skulle göra gott. Det skulle få spänningarna att släppa och påskynda mitt läkande. Siktet, skadefri 2015.   När jag va...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 23 april 2015 22:26


Ibland kommer man in i ett dåligt flow, då allt verkar gå fel. Så var det för mig igår och idag. Jag hann inte med min deadline, glömde ett bussbyte och jag började må dåligt som gjorde att jag längtade mer efter att krypa ner i sängen mer än att ta ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 22 april 2015 23:01

De här skadorna jag dragits med till och från under en längre tid nu har gett mig motivationen att stärka kroppen. Att bli stark på riktigt i hela kroppen, få en funktionell kropp. Jag samlar inspiration från lite olika håll för att komma till rätta ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 21 april 2015 22:46


För att ta till vara på den träning som jag utförde igår så har jag vilodag idag. Men jag vill ju inte låta en dag gå till spillo även om jag måste vila. Så idag passar jag på att planera min träning fö att jag ska bli skadefri under det här året, vi...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 20 april 2015 22:36

Livet är inte statiskt. Det händer och sker saker som man får ta ställning till på olika sätt, värdera och hantera. Det är just det som hänt i mitt liv nu. Jag har länge funderat och försökt att hitta olika lösningar. Det är med blandade känslor men ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 18 april 2015 17:48

Övertid och träning igår gjorde att jag var helt slut och slocknade tidigt. Det positiva är att jag vaknade hyfsat tidigt med solen strålande in genom fönstret. Så jag kom igång tidigt för en lördag och härligt vårväder utanför.   Först lite fruk...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 17 april 2015 18:45

Mycket på jobbet just nu. Då behövs något som stressar av. Och vad är bättre än att träna. Göra det som våra kroppar är ämnade att göra när stresshormonet strömmar ut i kroppen. Slåss eller fly. Jag valde att kämpa i gymmet på jobbet. Ett sätt att fi...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 16 april 2015 22:15

Jag har siktet på att vara skadefri inom 3 månader. Men första målet är att klara av Tough Viking om 3 veckor. Därför måste jag jobba hårt och målmedvetet med mina övningar samtidigt som jag ska hålla en balans så att kroppen kan ta till vara på all ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 15 april 2015 23:32

Jag känner nu att maj är farligt nära. Tough Viking är farligt nära. När det kommer till min kropp så har saker inte alls fått som planerat. När jag anmälde mig så tänkte jag att jag skulle ha lyckas träna mig till en hel och smärtfri kropp och att j...