Bloggplatsen

Nyligen inloggade

Malin wiper Mimmi Katti
Jenny och Jon Sjöberg Amor happyworkaholic
Sofia Hilla Gun
Göran Hanna Boman Frida Schneider
Pink Ozzy Maria Sarplaninac
Jaxgård tjejgrejer Kerstin

Bloggstatistik idag

Bloggar: 0
Inlägg: 25
Kommentarer: 8
Bilder: 90
Videoklipp: 0
Omröstningar: 0
Gästboksinlägg: 0
Bloppisar: 0
Frågor: 0

Bloggstatistik igår

Bloggar: 0
Inlägg: 47
Kommentarer: 14
Bilder: 163
Videoklipp: 0
Omröstningar: 0
Gästboksinlägg: 0
Bloppisar: 0
Frågor: 0

#skadefri2016

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 26 mars 2016 21:33


Skärtorsdagen körde jag ett fyspass med fokus på styrka med fysgruppen. För mig var den stora utmaningen alla övningar med fokus på överkropp. Glädjande nog sker det framsteg och likaså när jag la in ytterligare ett löppass idag.   Torsdagens pas...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 22 mars 2016 22:26


Idag har jag lyckats få in 2 träningspass. Det började med ytterligare ett pass från mitt löparprogram. När arbetsdagen var slut så åkte jag hem och bytte träningsväska för att köra dagens pass med Stockholmfys. Och idag var det verkligen ingen lek. ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 21 mars 2016 22:01

Söndagens löparrunda var en belastning för min kropp. Jag var mör och jag var öm i höft, ben och ländryggen. Jag ville därför köra lite mer skonsam träning för kroppen idag och dagens löppass skjuter jag upp till imorgon istället.   Jag åkte tidi...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 20 mars 2016 20:50

Något mör i kroppen efter träningspasset i torsdags så jag behövde ett bra rehabpass dagen därpå. Eftersom att det väntades fest till helgen så fick det passet läggas på morgonkvisten. Sen var det ur träningssynpunkt lugnt till söndag eftermiddag då ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 16 mars 2016 21:41

Nu har jag klarat av min tredje löpning sedan jag fått order av sjukgymnasten att provocera fram mitt problem. Det har jag inte riktigt lyckats med. Frågan är om det är ett gott tecken eller om det helt enkelt är så att jag pressar mig för lite.   ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 15 mars 2016 23:14

Jag gick från den vanliga gymrutinen och gav mig på löpbandet idag. Sakta men säkert ska jag återinföra löpningen i mitt liv igen. Inte för snabbt men endå en stadig ökning. Även fysen har börjat återvända till mer kondition. Nu kommer ett av passen ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 14 mars 2016 20:59

En stor anledning till att jag får ont är att min högra skinka inte jobbar som den ska. Mina rehabövningar bygger mycket på att stärka just dessa muskler då denna brist är orsaken till min smärta. Och i söndags drog jag ut på ett belatningstest. En t...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 8 mars 2016 22:26

Nu har jag kört några behandlingar med akupunktur och fram till den igår har jag bara kännt mig mjukare efter behandlingen. Den här gången så har jag lite efterdyningar där en av nålarna gav mig en rejäl smärta i skinkan.   Redan igår, samma dag ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 7 mars 2016 22:32


Att åka utför har varit lite av en utmaning men det har inte varit något i jämförelse med bilresan. Det är det absolut sämsta för kroppen, att sitta still i flera timmar. Idag har jag fått behandling och det är först nu jag kunnat sätta planen.   ...

Malin de Besche
Av Malin de Besche - 28 februari 2016 22:17


Ytterligare en härlig vårdag att vakna upp till idag. På agendan hade jag massor av saker att hinna med inför affärsresa till Danmark och semester weekend till Sälen. Och på det så var vi bortbjudna på middag också. Då gäller det att vara effektiv. ...

Just nu

Inloggade: 6    Besökare: 159

Sök efter inlägg eller bloggar

Sök
Inlägg    Blogg

Slumpad bild