Bloggplatsen

Frågor: 0

#mamma

Av Malin wiper - 15 maj 2016 07:00

En bild på min mamma och mig vid nån strand, vet inte vart och kom inte heller ihåg detta tillfälle.  Det är så synd att det inte var vanligt att filma på den tiden för det hade varit roligt att se sig själv på film som b...

Av Malin wiper - 23 april 2016 08:15

Min man tog ut en semesterdag i går så vi åkte till min mamma. Det var så soligt så det var svårt att få bra bilder, fotade jättemycket hela dan man hälften fick jag slänga tyvärr. Sen är denna kamera sämre en den jag hade förut trots att det är...

Av Malin wiper - 24 februari 2016 08:45

Tidigt i går morse åkte vi iväg till min mamma och vädret var jättefint och efter ett tag kom solen fram. Det kändes vårigt hela dan och det var lagomt med trafik. Vi är i bättre form nu i och med att vi inte vräker i oss en massa skräp mell...

Av Malin wiper - 27 januari 2016 19:45

I dag kom vi äntligen iväg till min mamma som bor 13 mil bort. Här åker vi in  till Borås och jag gillar pelare så jag fotade från bilen. Annars använde jag kameran minimat eftersom det regnade och blåste hela tiden.                    ...

Av Malin wiper - 17 november 2015 19:00

Som jag skrev i förra inlägget så besökte jag Koola Kidz i dag på förmiddagen. Jag köpte en jättefin julklapp till en av barnen i släkten på min mans sida. Anna som driver stället hjälpte mig så bra för jag har ju inga barnbarn så jag är inte up...

Av Malin wiper - 1 november 2015 09:15

Min man och jag åkte iväg i går till min mamma i går och här har vi hamnat i Ulricehamn. Jag var tvungen att gå ut och gå en liten promenad för nacken var så uppspänd så jag var yr och overklig. Det är så vackert i Ulricehamn med sina gamla fina...

Av Malin wiper - 4 oktober 2015 19:36

Vi åkte iväg till min mamma i går och det var rena rama  Londondimman i början av resan. Fast det var lite förtrollande vackert också. Jag tog inte så mycket bilder denna gång för jag är så missnöjd med min kamera. Min förra röda Canon var mycke...

Av Malin wiper - 4 oktober 2015 17:45

Jag har lite bilder kvar från det vi var till min son i Enköping. Här kommer lite bilder från Västerås hamn där vi gick omkring och tittade på båtarna och annat. En öppen plats där man kan sitta och titta ut över vattnet och båtlivet       ...

Caroline Olsson
Av Caroline Olsson - 14 augusti 2015 21:45

Jag har sen semestern började tänkt att jag skulle åka till mormor en dag när andan faller på. Då tänkte jag ta med Nick och sova över, så det har inte blivit av...   Så idag fick jag ett infall!Jag behöver ju faktiskt inte övernatta, när jag v...

Av Malin wiper - 16 augusti 2015 12:45

I går åkte jag längre än jag gjort på länge eftersom jag ville hälsa på mamma 13 mil bort. Jag visste inte hur det skulle gå eftersom jag endast har tagit mig 4 mil dom sista 4 månaderna. Jag bestämde mig för att ta Iprem och alvedon som jag var...