Bloggplatsen

Frågor: 0

#pseudotvillingar

Av Helena Häll - 23 september 2023 22:44

Idag på morgonen efter frukost gick vi ut. Jag och Max slängde en liten påse i vår stora container som kommer till vår förening en gång om året. Toppenbra tycker vi! Men vi hinner aldrig rensa i tid för att slänga så mycket! Men nu har vi iallfall sl...

Av Helena Häll - 27 augusti 2023 22:03

Någon gång varje år brukar vi gå ut med Herman. Martins systers lilla mops. Barnen gillar honom verkligen (lite väl mycket kanske han ibland tycker!) men idag var det då dags för det lilla mopsen att ut och gå med oss. Vi var ute en timme med han och...

Av Helena Häll - 18 augusti 2023 20:33

Vilket minne det har varit att få besöka Öland igen. Vi har haft fantastiska dagar med sol och härliga bad! Men idag var dagen då vi skulle åka hem. När bilen var packad och klar såville ingen åka hem, speciellt inte Elliot som sprang iväg och försök...

Av Helena Häll - 14 augusti 2023 19:29

Ja alltså sen vi kom hit har vi haft semesterns bästa väder! Ja de var ju fint i maj och juni men då hade ju inte vi någon semester! Men nu så sista veckans spurt på öa har gett oss det där efterlängtade solskenet! Idag började vi dagen vid lekplatse...

Av Helena Häll - 11 augusti 2023 20:08

Åh jag blir så trött, jag hade skrivit en inlägg om när vi var på åsens by igår, med massa bilder till. Jag kämpade med att hålla mig vaken och så stod det att det va klart och sen kom det inget. Jag höll på att bryta ihop! Men men jag får väl göra o...

Av Helena Häll - 1 augusti 2023 22:34

Idag har vi varit på utflykt hela familjen. Till falköping! Ja vad gör man i falköping undrar ni? Jo man går på mössebergs djurpark. Som är lite som en stadspark där man kan leka på lekplatser, klappa djur, titta på djur och trampa trampebil. Vi hade...

Av Helena Häll - 30 juli 2023 22:48

Idag har barnen varit ute nästan hela dagen! Nästan 3h på förmiddagen och nästan 3h på eftermiddagen! Det somnade snabbt vill jag lova! Det tog mindre än fem minuter för båda två! Jag och Martin var uppe en stund efter barnen och kämpade på med vår...

Av Helena Häll - 25 juli 2023 21:25

Ni som känner mig eller ha råkat följa min blogg i sisådär lite mer än 6 år, vet att i månadsskiftet maj/juni för 6 år sedan så svimmade jag och slog ut delar av framtänderna. Detta trauma (mest för mina tänder) gjorde att de kastade in handduken och...

Av Helena Häll - 21 juli 2023 22:19

Idag är det samma procedur som gårdagen! Det är det fina med sånna här ställen, man gör samma saker varje dag och barnen älskar det. Det ända var att det gick smidigare att söva dem idag när de inte sovit något i bilen! Hoppas bara jag själv sover li...

Av Helena Häll - 20 juli 2023 21:19

Idag var det så dags för semester. Stort för Max som ändå fattar att vi ska åka iväg och bo på hotell och att man ska sova över. Eje är inte riktigt där än så han ville efter ha sovit i 45min i bilen åka hem igen när han vaknade. Då hade vi 90 min kv...

Just nu

Inloggade: 6    Besökare: 204

Sök efter inlägg eller bloggar