Bloggplatsen

#båt

Mia
Av Mia - 19 mars 2014 08:21

Hej alla      Ja så va det onsdag igen...tiden går så fort.   I går var jag hos Sandra och mitt älskade lilla gryn Hugo.   Jag var med hos dagmamman och hämta honom....åh blev alldeles varm i hjärtat när jag såg att han blev jätte glad nä...

Anton Rooth, Andreas W...
Av Anton Rooth, Andreas W... - 7 augusti 2013 23:17

Jag har spenderat helgen vid Malins sommarstuga i Grangärde, och finns det en sjö i närheten så får fiskespöna alltid följa med! Stugan ligger vid sjön Björken som är en ganska stor sjö, men som även sitter ihop med många andra sjöar som tex Väsman o...

Marit
Av Marit - 3 augusti 2013 22:45

Kalasvädret håller i sig        Bazz har inte varit mycket för att apportera men jag köpte en gummidummie eftersom han gillar att strosa i strandkanten. Han har faktiskt varit riktigt duktig och hämtat den när man slängt ut den. Som belöning vill...

Av Marit - 2 augusti 2013 22:30

Två dagars jobb klart och nu är det helg igen, så kunde det alltid vara.   Mamma åkte med ut också och vi fick ett härligt mottagande i solen på bryggan. Karin och Åke kom ut i torsdags så de har hunnit värma upp lite.   Middagen var i prin...

Marit
Av Marit - 31 juli 2013 22:00

Idag är det äntligen sol. Som vi har längtat   Idag är det också sista dagen på min semester så det passar bra att få slappa lite i solen. Det har ju annars varit gott om den varan i sommar så man ska inte klaga.    Prinsen på ärten   Från...

Olivia Edin
Av Olivia Edin - 17 juli 2013 23:19

Hallå där! Har ni haft en bra dag idag?! Förlåt att jag inte har skrivit idag tills nu...här kommer hur min dag har varit: Jag hade det iaf förutom att gå upp #woke  kl 7 am för att ta båten vid 8 som åkte in till #Slussen, gissa hur lång det t...

Av Ina - 16 juli 2013 20:29

Idag ska jag göra ingenting, som vanligt. ..............................Jag skulle göra detta inlägg för att säga något VIKTIGT men jag glömde bort vad det var ;_; By the way.. jag upptäckte nyss att man kunde skriva #hashtag-ar 8D SO FUNNY!VARNING F...

Elin
Av Elin - 14 juli 2013 20:45

Den 5e juli samlades vi, Barkeryds scoutkår och Bankeryds scoutkår, vid Jönköpings järnvägsstation. Därifrån åkte vi buss i ett antal timmar innan vi kom ombord på båten. Där åt vi buffé och jag smakade mussla. Båtresan tog ca 2,5 h så hann gå upp på...

Carina
Av Carina - 3 juli 2013 21:08

Vi har haft en fantastisk dag ute på havet. Vi lämnade hotellet vid nio tiden i morse och kom tillbaka strax innan halv sju.Båttur stod på dagens program. Vi har fått se Turkiets skärgård.Vilken vacker skärgård och vilket underbart rent och klart vat...

Just nu

Inloggade: 8    Besökare: 211

Sök efter inlägg eller bloggar