Bloggplatsen

Gästboksinlägg: 15 715
Bloppisar: 2 016
Frågor: 347 242

Just nu är det helt gratis att synas i rampljuset! Klicka här

#båtar

Av Malin wiper - Onsdag 19 juni 13:00

Jag har lite bilder kvar sen vi träffade min son 7-9 juni. Lite båtar både från Öregrund och en liten båthamn vi besökte. Jag gillar både formen och färgkombinationen/träslaget på den här båten   Klicka här för att se en fantastisk fin b...

Av Malin wiper - 15 november 2018 08:45

Innan vi åkte till Inger så gjorde vi ett stopp nere vid Enköpings hamn och där fotade jag lite. Bland annat denna fina and som kom simmande mot mig i hög fart                                           ...

Av Malin wiper - 6 september 2018 15:29

Vi åkte in till Västerås i dag för att promenera runt Mälaren närmare bestämt Lögarängsparken. Jag gjorde tyvärr en liten felbedömning så nu sitter jag här och kan knappt gå utan att det gör ont. Vi skulle ha stannat hemma och gått u...

Av Malin wiper - 21 augusti 2018 13:00

Här följer lite fler bilder från då vi var till Medeltidsbyn i Frösåkara Brygga. Ytterligare en sten med hällsristningar som kunde ses i byn   Klicka här för att se del 1     Vi fortsatte att promenera från ...

Av Malin wiper - 21 augusti 2018 07:45

I lördags åkte vi även iväg till en medeltida by som heter Frösåkers Brygga Vikingabyn och det ligger inte så långt ifrån Västerås. När man närmar sig stället så dyker ett stort Vikingaskepp upp i synfältet från bilen.    ...

Av Malin wiper - 8 juni 2018 13:30

I går då vi var ute hela dan så körde vi in på ett ställe där det fortfarande fanns lite båtar som inte sjösatts än så jag gick runt där lite och fotade. Antar att detta är en öppen segelbåt     Denna segelbåt var fantastiskt fin med si...

Av Malin wiper - 2 april 2018 18:30

Vi kom iväg till min son i dag men det kändes mer än nollgradigt på grund av att det blåste så mycket. Här ser ni sonen som vi hämtade upp utanför hans bostad        Vi åkte först ut med bilen till Svartkärrets Koloniområde och båthamn....

Av Malin wiper - 25 februari 2018 13:00

Lite fler bilder från Torshälla vi var till i går. Nåt hände med minneskortet så jag miste hälften av alla bilder jag tog och det känns hemskt för en som gillar att fota. Klicka här för att komma in på förra inlägget     Jag hade även...

Av Malin wiper - 1 januari 2018 16:00

Nere vid Lövudden i Västerås såg vi denna dubbeldäckare i lördags. METRO-SCANIA BR 111 DH Buss 1976. Klicka här för att läsa lite mer om denna bussmodell                          Zazzle      Tydligen en sommarbuss till Lövudden ...

Av Malin wiper - 3 april 2017 08:00

Hej! nu går vi på en liten rundtur i Västerås. Vi börjar i hamnen                Alltid en massa fina båtar i hamnen och många av dom kan man åka med från och med maj månad. Det bjuds på både underhållning, räkaftnar och annat             ...

Gilla Bloggplatsen

Sök efter inlägg eller bloggar