Bloggplatsen

Gästboksinlägg: 15 711
Bloppisar: 2 015
Frågor: 347 832

Just nu är det helt gratis att synas i rampljuset! Klicka här

#hotell

Hilla
Av Hilla - 29 januari 2018 18:51

I helgen var vi i Oslo för att fira min systers 60-årssdag.   Vi bodde på ett Scandichotell mitt i centrala Oslo. Där åt vi egentligen bara frukost, men det var en riktigt fin frukostbuffé med goda smoothies,citronlemonad, färskt bröd, lax,divers...

Malin wiper
Av Malin wiper - 1 januari 2018 16:00

Nere vid Lövudden i Västerås såg vi denna dubbeldäckare i lördags. METRO-SCANIA BR 111 DH Buss 1976. Klicka här för att läsa lite mer om denna bussmodell                          Zazzle      Tydligen en sommarbuss till Lövudden ...

Av Em - 26 februari 2017 20:55

Då var den här. Sista kvällen som ledig. Imorgon börjar allvaret. Sista veckan har gått sjukt fort. Det började som sagt med besök norrifrån. Dagarna fylldes med shopping, skridskoåkning, bowling och badhus. När alla gäster åkt hem i onsdags så t...

Av Em - 2 november 2016 21:44

Hoppsan vad länge sen jag skrev här. Tänker på det ibland men så kommer annat emellan. Just nu har sonen höstlov. Halva är avklarat och de två sista dagarna kommer att gå fort. Ja jag säger avklarat. Det är inte lätt att ha sonen hemma hela dagar...

Av Helga - 24 maj 2016 17:13

Detta inlägg är skrivet i samarbete med hotelspecials.se       Nu har vi landat för dagen och vi befinner oss i norra Sverige. Min kollega som ska bli arbetsledare ombord har fått träna i två dagar av tre. Detta är en arbetskamrat som har ...

Hilla
Av Hilla - 16 maj 2016 08:49

En resa då och då ger så mycket. Många upplevelser och framför allt uppskattar jag matupplevelserna...   Vi bodde på hotell Harmoni i Wien Varje eftermiddag mellan kl 15-18 bjöds det på afternoon tea i det här fina rummet...   Frukost...

Av Helga - 8 mars 2016 16:41

Nu är vi framme på vårt hotell i ett grannland. Det är mulet och det börjar skymma. Tänker på sången/dikten "det är vackrast när det skymmer".. Min elev är på sin första längre övernattning och det är ju kul att vi har lite tid att fördriva här...

Av Helga - 7 mars 2016 20:24

Det är dag två för min elev och hon har redan fått flyga två utrikesflygningar och en inrikesflight. Det är lite olika serviceupplägg som ska provas på. Imorgon bitti har vi en frukosttur med hel 95 passagerare i vår plusklass. Där ska alla resen...

Av Helga - 23 februari 2016 12:30

Det blev jobb igår på jouren...När jag kom in på mitt hotellrum senare runt midnatt märkte jag att det inte gick att låsa dörren, men orka bry sig liksom. Jag tänkte att vem vill väl ha en gammal purser ändå...  Idag när jag skulle gå ut ko...

Av Helga - 29 januari 2016 12:01

Utsikten från mitt hotellrum blev ännu finare något senare igår. Se bara... En sån gång är man glad att bo på våning åtta. Nu är vi på Arlanda och har bara en flygning kvar för dagen. På väg ner från Luleå i förmiddags hade vi med två idrot...

Gilla Bloggplatsen

Sök efter inlägg eller bloggar