Bloggplatsen

Nyligen inloggade

Janne Hanna Boman Sarplaninac
Maria Göran Björklund Jammar.
Gun-Britt Svensson Mimmi Amor

#hotell

Helena Häll
Av Helena Häll - 20 juli 2023 21:19

Idag var det så dags för semester. Stort för Max som ändå fattar att vi ska åka iväg och bo på hotell och att man ska sova över. Eje är inte riktigt där än så han ville efter ha sovit i 45min i bilen åka hem igen när han vaknade. Då hade vi 90 min kv...

Av Malin wiper - 12 februari 2023 11:00

Häromdan var vi nere vid Skantzsjön och promenerade och här ser man Åsby Hotell som vi gick förbi. Dom har fått högsta betyg och dom har ofta kända artister som uppträder där.      Här gick vi på den långa stigen vid Skantzsjön och ...

Av Malin wiper - 4 februari 2023 14:00

Här kommer lite bilder från när vi promenerade hem från Åsby Hem & Trädgård i torsdags     Det går att välja olika gångvägar genom skog eller vattendrag.     En fågelholk på glid.           100 olika fågelholkar            ...

Av Hilla - 26 januari 2023 15:20

Vistelsen i Las Palmas går mot sitt slut. Vi har umgåtts både med sonen och två vänner de senaste dagarna och fotona har blivit färre. Vi har trots det ätit och druckit mycket gott! Ikväll ska vi bjuda sonen och hans kompis på en avskedsmiddag på...

Av Hilla - 7 januari 2023 23:59

Ikväll tog några kollegor och jag en drink på Dorsia hotel och bar i Göteborg. Vilket läckert ställe! Ganska dyra drinkar men atmosfären gör att det är värt priserna. Mycket trevlig personal också. Obs, jag är inte sponsrad. https://www.dorsia.s...

Av Hilla - 5 december 2022 14:28

På lördagen åt vi först hotellfrukost på Queens hotel på Drottninggatan. Sen blev det en promenad ut till Waldemars udde, där vi såg på konst. Bl a var där utställningar av Isaac Grünewald och Charlotte Gyllenhammar. Som alltid mycket vackra miljöer ...

Av Malin wiper - 17 februari 2022 13:00

När vi hyrde elbilen sist så åkte vi en sväng till Lövudden dit vi varit en del under dessa 5 år. Det känns lite som en nostalgitripp för det är så mycket som förändrats där.                                       Clipart Library   I...

Av Malin wiper - 3 mars 2021 13:15

Jag köpte med mig två semlor från Hallsta Café & Restaurang för att överraska min man då han kommer hem. Han får sin i varm mjölk så den blir lättäten. Dom har fantastisk goda hemgjorda semlor      Jag har dukat fram kaffekoppar i för...

Av Hilla - 29 januari 2018 18:51

I helgen var vi i Oslo för att fira min systers 60-årssdag.   Vi bodde på ett Scandichotell mitt i centrala Oslo. Där åt vi egentligen bara frukost, men det var en riktigt fin frukostbuffé med goda smoothies,citronlemonad, färskt bröd, lax,divers...

Av Malin wiper - 1 januari 2018 16:00

Nere vid Lövudden i Västerås såg vi denna dubbeldäckare i lördags. METRO-SCANIA BR 111 DH Buss 1976. Klicka här för att läsa lite mer om denna bussmodell      Tydligen en sommarbuss till Lövudden detta härliga paradis som jag hoppas får...