Bloggplatsen

Gästboksinlägg: 15 715
Bloppisar: 2 016
Frågor: 347 255

Just nu är det helt gratis att synas i rampljuset! Klicka här

#motorbåt

Av Malin wiper - 29 december 2018 12:30

På Hamnens Café delade vi på en sån här baguette med skinka och ost. Jag kan varmt rekommendera att beställa in en sån hos dom. bagetten fixar dom medans man väntar så man får den så fräsch utan att att den legat i plast. Även pålägget är nj...

Av Malin wiper - 4 september 2018 08:45

I lördags när vi alla tre var samlade igen så åkte vi till Enköping där min son bor men vi släppte inte av honom direkt utan vi åkte till vårt smultronställe Svartkärrets Koloniområde och Båthamn dit vi varit varje gång vi träffat sonen. Vi ...

Av Malin wiper - 22 juli 2018 08:05

Här kommer lite fler bilder från Öster Mälarstrand dit vi var i går med sonen hans kompis och min svåger. Det märkliga var att i hamnen hamnen var full av segelbåtar fortfarande. Vi trodde att dom flesta segelbåtarna skulle vara ute och segla i ...

Av Malin wiper - 8 juni 2018 13:30

I går då vi var ute hela dan så körde vi in på ett ställe där det fortfarande fanns lite båtar som inte sjösatts än så jag gick runt där lite och fotade. Antar att detta är en öppen segelbåt     Denna segelbåt var fantastiskt fin med si...

Av Malin wiper - 11 mars 2018 08:45

Man blir hungrig av att gå omkring på Båtmässan "Allt för sjön" så vad passade väl inte bättre än att njuta av lite sushi. Dom har massor av restauranger och cafén på mässan och vill man ha husmanskost så finns det också. Sushistället heter ...

Av Malin wiper - 3 januari 2018 16:15

På Nyårsafton åkte vi även till en av hamnarna i Västerås där jag inte bara fotade änder utan lite båtar också. Kolla in båten som fått namnet "Garbo" efter skådespelerskan Greta Garbo gissar jag       Unforgettable Greta Garbo. Klic...

Av Malin wiper - 16 oktober 2017 16:00

När vi träffade min mans bror i lördags så åkte vi även ner till Västerås hamn där dom byggt så det knakar. Här en stor båt som ligger förtöjd                                                                              Detta är en s...

Av Malin wiper - 22 juni 2017 10:00

Förskrivet tidsinställt inlägg   Samma dag som vi var till Borgåsunds Hamncafé besökte vi även en liten småbåtshamn lite mer väster ut så här följer en bildsvit               De...

Av Malin wiper - 20 juni 2017 10:00

I söndags när vi skjutsade hem min son så ville han visa oss ett ställe som han seglade till 2015. Det heter Härjarö Camping. Tyvärr las det ner 2012 så klicka här för att läsa i Uppsala Nya Tidning vad som hände. I detta hus fanns då en...

Av Malin wiper - 25 april 2016 14:15

När vi var på väg mot Jönköping för att åka till mamma i Skene så var vi tvungna att åka in och tanka. På bensinstationen såg jag då denna Bayliner Motor Boat     Klicka här för att komma in på deras hemsida       Det ser så mäktigt ut...