Bloggplatsen

Gästboksinlägg: 15 747
Bloppisar: 2 021
Frågor: 346 507

Just nu är det helt gratis att synas i rampljuset! Klicka här

#rhodos

Av Helena Häll - Lördag 7 juli 18:51

Hopp det var det! Sverige är ute ur fotbolls-VM! Vi såg matchen på samma ställe som förra gången och drack drinkar och öl under tiden! Men inte ens det hjälpte! Lite typiskt att de spelade redan vid 17 här, då detta är vår sista dag på Rhodos, så Sve...

Av Helena Häll - Fredag 6 juli 19:31

Idag har vi haft en pooldag och legat hela dagen vid hotellets pool (med undantag för lunchen) då vid gick till vårt stammishak och köpte pitagyros till lunch. Den tog vid med tillbaka till hotellet och åt på balkongen! Sedan ner till poolen igen! Så...

Av Helena Häll - Måndag 2 juli 14:27

Nu sitter vi vid poolen på hotellet efter att i morse varit ute och gått en sväng, sen köpt frukost och jag slog i tån så det börja blöda.. Hahaha! Så typiskt mig! Men sen åt vi frukost på balkongen med utsikt över Rhodos hamn! Efter de gick vi till ...

Av Helena Häll - Söndag 1 juli 16:24

Nu sitter vi på flygplatsen och väntar på vår avgång mot Rhodos! Här trodde vi skulle bli en lång väntan men icke, personalen fick upp fotbollen på storbildsskärm så nu njuter vi av Spanien - Ryssland i godan ro! Det är dock oklart hur wifin är på ho...

Av Anders - 28 februari 2017 14:42

Om man frågar en grupp personer vilken ö de tycker bäst om, Kreta eller Rhodos, så blir svaren minst lika många som deltagarna. Alla har sina egna förväntningar av en semester, en del reser med barn, och så vidare. Båda öarna är mycket fina, och popu...

Av Anders Björk - 9 september 2016 12:31

De grekiska öarna är fantastiska semesterdestinationer och Rhodos är en av de mest populära. Rhodos stad är den lilla huvudstaden, inte så liten egentligen med sina drygt 50 000 invånare. Det är en aktiv stad och även en mycket vacker sådan, med...

Av Helena Häll - 14 juli 2016 20:26

Från och med midnatt och 34 560 minuter framåt har jag officellt SEMESTER! Jösses, som jag har väntat! Idag vid ett snåret gick jag från jobbet och nu väntar ett veckoslut och sedan tre veckor hela veckor dvs; 3 dagar + 21 dagar = 24 dagar = 576 timm...

Av Helena Häll - 14 november 2015 17:17

Nu i veckan såg jag att det var tre år sedan jag startade denna bloggen. Jag har ju haft en tidigare men lösenordet försvann och jag kom inte in, så jag startade denna lilla blogg. Mitt liv som Helena. Och genast kom tanken, vad i helvete har jag gjo...

Av Anders Björk - 26 april 2015 10:00

Rhodos är den största ön i Dodekaneserna i Grekland och bjuder på en mängd stränder och antik historia. Oavsett om du är ute efter intesivt nattliv eller vill upptäcka Rhodos historia så finns det här. Den charmiga gamla stan i Rhodos stad lämnar få ...

Helga
Av Helga - 9 juni 2014 13:26

Åh, så skönt! Jag har just kommit hem från Arlanda och min sista flygning för den här gången. Fem dagar hit och dit och man känner sig lite som en urvriden disktrasa faktiskt  men även påfylld av energi av härliga kollegor och resenärer... De sis...

Gilla Bloggplatsen

Sök efter inlägg eller bloggar