Bloggplatsen

Gästboksinlägg: 15 766
Bloppisar: 2 030
Frågor: 346 357

Just nu är det helt gratis att synas i rampljuset! Klicka här

#stockholm

Av Helena Häll - Onsdag 18 juli 20:22

Så sista delen svår roadtrip är i antågande.. eller ja den har ju redan hänt eftersom vi kom hem inatt men jag får ju berätta den i efterhand! Igår vaknade vi, käkade lite frukost med Martina, lillerik och Herman innan vi städade vår lilla bosta...

Av Helena Häll - Tisdag 17 juli 22:47

Så då är det bara Stockholms vistelsen kvar av vår roadtrip att berätta om! Vi framkom till Stockholm på söndags eftermiddagen lagom för att installera oss i vår hyrlägenhet i Martina och hannes förening. En källarlägenhet i huset bredvid som de hyr ...

Av Helena Häll - Måndag 16 juli 23:29

Så dags för fortsättningen om vår roadtrip.. (jag är minst lika trött idag så blir nog inte att komma ikapp i realtid på resan) men vi slutade iallafall med framkomsten till Örebro. Där mötte vi upp släkten utanför slottet och han umgås någon timme i...

TEZZ PÅ S/Y ANDROMEDA
Av TEZZ PÅ S/Y ANDROMEDA - Lördag 17 mars 19:36

Jag och sonen L tog ut de tre gamlingarna på en promenad, strax innan solen gick ned. Vackert, och trots kylan, en föraning om vår. Pratade i telefonen med en vän från Dalarna. Samtalet gjorde mig glad. Vi tycker lika om mycket, i allt från hundar,...

Av Helena Häll - Lördag 3 feb 22:07

Nu ser vi på mello och undrar vart Sverige är påväg.. suck och stön! Men jag hejar på Edward blom bara därför! Annars idag har Martin fortfarande varit sjuk så jag och Martina (hans syster) har vart på Vasamuseet och kulturvandra oss igenom det m...

Av Helena Häll - Fredag 2 feb 21:31

Kl 12.25 Nu står jag på Sergels torg och väntar på Niklas! Jag har lyckats åka enda från Solna helt själv och sedan lyckats gå runt i underjorden och åka ett antal rulltrappor hit och dit, utan att gått vilse en enda gång! Woohoo! (Jag läste på skyl...

Malin wiper
Av Malin wiper - 28 juli 2017 08:30

I går hade vi min kusin Mr B och hans fru Mrs M på besök och vi drack kaffe med smörgåsar och en mjuk kaka.  Dom bor i Stockholm och har en egen firma sen många år. Nu har vi närmare till Stockholm så vi skall hälsa på dom också. Jag glömde...

Av Helena Häll - 25 juli 2017 20:57

Idag har hela familjen mött upp kusin Niklas och gått på Naturhistoriska musumet! (Jag insåg att jag aldrig har varit där innan!) på museumet alltså! På cosmonova har jag varit flera gånger! Och så även idag! Vi såg en film om livet under havet vid k...

Av Helena Häll - 24 juli 2017 22:21

Dagens utflykt i Stockholm gick till Djurgården och Skansen! Vi började med hotellfrukost, Gud vilken god frukost det va på park inn! Sedan gick jag och mamma och shoppade lite! (En klänning och p-piller) haha! Sedan tog vi tunnelbanan in till Sluss...

Goran J-son
Av Goran J-son - 26 juni 2017 10:08

Dag 2 lämnar vi Stockholm och efter en god måltid blir det en lite walk på stan runt Kungsholmen. Dock efter 80 mil o 12 timmar i buss så börjar det kännas lit grus i ögonen. Hotellet var bra lite  oorganiserat (rörigt) vid incheckning och middag.  V...

Gilla Bloggplatsen

Sök efter inlägg eller bloggar