Bloggplatsen

#utsikt

Hilla
Av Hilla - Måndag 26 feb 08:34

Startar dagen i Nordnorge. Det är jobbet som för mig över gränsen igen. Inte så tokigt! Snart 11 timmars arbete. #hilla #hillasmatprat #frukost #utsikt #nordnorge ...

Av Hilla - 2 september 2022 21:09

Jag bjuder dig också på en fantastisk utsikt från kvällens middag i Kungshamn. #hilla #hillasmatprat #utsikt #Kungshamn #smögen ...

Av Malin wiper - 17 januari 2021 11:30

Det tar ett tag innan man kan gå ut och sätta sig med en kopp kaffe.  Jag gillar verkligen när jag dyker på nåt sånt här. Nu har vi bara 3 grader kallt så snön lär nog smälta bort snart. Vi tog sovmorgon i dag så vi vaknade 09.30. Det finns ...

Av Helena Häll - 26 juli 2020 23:03

Idag hade vi mentalt laddat för att ta oss upp till stadsparken... gåendes.. med en dubbelvagn med två barn i.. på dryga 14-15kilo sådär tillsammans och en mamma (läs mig!) som fortfarande känner av min foglossning. Så ja det behövdes lite mental trä...

Av Helena Häll - 17 juli 2020 20:49

Idag bestämde vi oss för att göra en utflykt igen. Förlossningen har sagt - rör dig så mycket som det går med din foglossning. Så vi bestämde oss för att åka till Gränna! Jag tänkte att det lär inte gå något vatten även om vi åker tre mil hemifrån. M...

Av Helena Häll - 6 juni 2018 17:39

Idag har det varit Sveriges nationaldag och den har vi firat i stadsparken.. eller firat och firat.. haha det vet jag egentligen inte.. vi köpte med oss mat från mr rice och satte uppe vid kanonerna på berget och åt vår mat med utsikt över Jönköping....

Av Malin wiper - 7 maj 2016 18:00

Min man och jag ville bara ta det lugnt i dag så vi åkte inte till ställen där det var för mycket folk utan satt ute och myste på olika ställen vid vattendrag. Jag har länge varit ute efter en solhatt eller tuff keps men inte hittat n...

Av Helena Häll - 3 maj 2016 15:08

Igår gick vi över 36000 steg enligt min telefon., det är några mil det! Några mil i en storstad där sevärdheterna aldrig tar slut! Men igår var vi gående (och tunnelbaneåkande) turister i New York! Följande såg vi; #flatironbuilding #grandcentral...

Helga
Av Helga - 11 april 2016 09:00

Man kan inte klaga på utsikten från "kontoret"  iallafall...       42/100 #blogg100   #helga #flyg #utsikt ...

Av Malin wiper - 18 mars 2016 15:30

Ibland brukar vi ta en tur förbi vårt gamla hus för att känna nostalgins vind. Denna gång fick vi en glad överraskning för det unga gulliga paret som köpte vårt hus har verkligen gjort mycket på kort tid. Först har dom gjort om mycket invänd...