Bloggplatsen

Nyligen inloggade

tjejgrejer Anji Chloe Silverpie
Fester Bestertester Frida Schneider Jammar.
Stamp-E Mandy Wollersheim Göran

#resa

Hilla
Av Hilla - 24 oktober 2013 11:09

Vad är typisk Berlinsk mat?   Det har vi för avsikt att kolla upp snart.Kan det bli eisbein (fläsklägg),sur- och rödkål, korv eller schnitzel på menyn månne?         #mat #resa #resor #Berlin #Tyskland ...

Helga
Av Helga - 24 oktober 2013 08:54

Nu ska jag bara göra ett pass till i flygplanet ikväll sen tidigt imorgon bitti sticker jag, maken och sonen till Berlin för att hälsa på vår dotter.   Gud, vad jag längtar efter henne och vardagliga saker som att fika och prata med henne. Har...

Av Helga - 28 september 2013 10:04

Sen jag kom hem från min Greklandssemester har jag inte träffat sonen alls eftersom vi jobbar helt olika tider och maken har jag träffat sammanlagt 45 minuter. Idag hinner vi iallafall ses en liten stund innan jag sticker till Arlanda igen. Idag s...

Simone
Av Simone - 27 augusti 2013 17:33

#resamedbarn Nu börjar det närma sig med stormsteg, vår #resa till Rodhos !  På söndag åker vi härifrån till Rodhos för att vara där en vecka, det blir jag, Melinda och mina #föräldrar. Ska bli jätte roligt och så #otroligt #skönt men är sa...

Isabella Bergström
Av Isabella Bergström - 17 augusti 2013 23:45

Hej :) Ställde klockan på 6 igår men vaknade och stängde av den och sov nästan en timme till då pappa väckte mig, sen gjorde jag mig i ordning åt frukost och sen åkte jag, pappa & Nanny halv 8 mot Särna där våra tremänningar Max & Louise bor och fi...

Amelie
Av Amelie - 13 augusti 2013 14:00

Hej hej!!   Bättre sent än aldrig......... här kommer andra delen på vår Skåneresa ;)   Torsdag & fredag blev det massa slapp-mys-bus hemma för att på kvällen åka ner på Helsingborgsfestivalen. Där blev det god mat, musik, marknad & mas...

Helga
Av Helga - 22 juli 2013 20:06

Japp, nu är det flyga som gäller igen några dagar...      På en av mina flygningar idag hittade jag en napp på golvet. Med egna erfarenheter i bagaget, av ledsna småbarn, så gick jag runt till alla barnfamiljerna och frågade om någon liten be...

jullek
Av jullek - 19 juli 2013 16:26

En dröm jag länge haft, och som jag tog mig en liten titt på idag,är att få åka på en resa och uppleva Karibiens benvita stränder, lummiga växtlighet och underbara atmosvär!   Det är i alla fall den bild jag byggt upp av Karibien i mina drömmar, ...

Jennie Written Things
Av Jennie Written Things - 15 juli 2013 18:03

Hej! Jag känner mig så glad nu. Det känns så bra i kroppen. Jag saknar Kalix, lägenheten, min släkt och mina vänner så jag blir tokig emellanåt, saknar att fara ut till stugan och bada, äta gott, umgås, saknar att ge sig ut till Bjumis för att bada, ...

Carina
Av Carina - 28 juni 2013 20:45

Nu är resväskan nästan färdig packad.Resten packar jag i natt innan vi åker.   Det blev ingen PW i morse,har sovit så dåligt i flera nätter så jag tänkte sova ut i morse,men inte gick det 7:20 vaknade jag.Men då var det försent att stava i väg,Ga...

Just nu

Inloggade: 0    Besökare: 90

Sök efter inlägg eller bloggar