Bloggplatsen

Gästboksinlägg: 15 766
Bloppisar: 2 030
Frågor: 346 357

Just nu är det helt gratis att synas i rampljuset! Klicka här

#semester

Av Anders Björk - Torsdag 16 aug 10:20

Ska du åka till Edinburgh med barn? Här kommer några tips på vad man kan göra om man reser med familj till Skottlands huvudstad.   Det är alltid roligt att gå till djurparken och på Edinburgh Zoo är det fullt av olika arter. Dels har de alla...

Av Helena Häll - Måndag 6 aug 22:45

Idag är har vart sista dagen i Krakow och vi har åkt hop on / hop off buss och betalade man lite extra fick man även åka lite båt! Så det har vi gjort idag! Åkt buss runt hela Krakow och kollat på mycket vi sett och en del vi inte sett! Vi passade på...

Av Helena Häll - Söndag 5 aug 22:51

Idag har vi haft lite längre sovmorgon jämfört med igår när vi skulle iväg. Så vi åt frukost i lugn och ro och sen gjorde oss iordning för att vandra iväg på dagens äventyr. Oscar Schindlers emaljfabrik och numer museum över både hans fabrik och livs...

Av Helena Häll - Lördag 4 aug 22:28

Idag har vi besökt helvetet på jorden. Iallafall om du frågar en jude.. ss-männen skulle nog kalla det för paradiset, men jag håller med judarna. Jag har idag besökt helvetet på jorden, koncentrationslägret Auschwitz.. det var det största lägret tysk...

Av Helena Häll - Fredag 3 aug 22:23

Idag började vi dagen med hotellfrukost, en riktigt god en, med ett stort utbud! Synd bara att man blir mätt tillslut! Haha! Efter frukosten gjorde vi oss iordning för en bal på slottet (hehe, eller en förmiddag på slottsområdet!) så vi gick mot wawe...

Av Helena Häll - Torsdag 2 aug 22:38

12.56 Nu sitter vi i hotell lobbyn och väntar på att få checka in. Vi åkte hemifrån 04.40 i morse (efter ha sovit sisådär! De började ju givetvis asfaltera utanför oss inatt! Suck! Vid tio drog de igång alla maskiner som tutade och lät..) men då i m...

Av Andy Persson - Måndag 30 juli 16:57

Nja, jag kanske tog i lite. Men i helgen fick jag faktiskt in två pass. Jag känner mig redan lättare :-) Allvarligt talat så känns det jättebra! Kul. Idag är det Måndag, ny vecka nya möjligheter eller bara slapp semester. Blir kanske det senare för m...

Av Helena Häll - Tisdag 24 juli 22:54

Då var vi hemma igen efter några dagar på landet.. och vad kommer man hem till? En kokande varm liten lägenhet och en massa tvätt. Så nu har vi tvättat allt och svettats ihjäl samtidigt! Nu ligger jag nedbäddad i sängen och är påväg att somna för kvä...

Av Helena Häll - Lördag 21 juli 20:55

Idag kom då dagen som Martin tjatat om sen vi pratade om vad vi skulle göra på semester. Jag vill ut och paddla och tälta säger Martin. Jaha. Sagt och gjort nu har vi paddlat ner för ån, burit kanoten över vattenfallet som är vid gamla svarveriet och...

Av Helena Häll - Fredag 20 juli 15:52

Igår åkte jag och Martin ut till landet som hans mormor och morfar äger, en gigantiskt hus med uthus, stort garage och ännu större tomt! Samtidigt som vi har semester så hjälps vi åt att fixa till deras garage dörrar så slipning, oljning och målning ...

Gilla Bloggplatsen

Sök efter inlägg eller bloggar