Bloggplatsen

Göran Gun-Britt Svensson Pink Ozzy
Jenny och Jon Sjöberg Mimmi Maria
Göran Björklund Stamp-E Hanna Boman
Kicki Fredlund Sofia Jammar.
tjejgrejer Hilla Sara

Frågor: 2

#semester

Av Eskil Telemark - 17 maj 2019 18:15

Hej idag såg jag äckliga saker. Jag såg äckliga blöjor som låg i en papperskorg med bajs på. På blöjorna inte på papperskorgen. Kanske där också jag vet inte. Jag tittade inte så noga när jag såg allt bajs det var bara äckliga blöjor och jag ville in...

Av Anders - 6 mars 2019 13:28

Ska du åka till Alanya i sommar? Grattis! Det är en härlig stad att besöka. Här kommer några saker du inte får missa när du är i Alanya.   Damlatas Den här lilla grottan är väl värd ett besök med sina stalagmiter och inte minst den spännan...

Av Anders Björk - 2 oktober 2018 12:26

Om man åker med barn till Palma finns det massor av saker att göra. Förutom bad i både pool (om hotellet har en sådan) och hav så kommer här några tips på vad man kan hitta på.   I skogen Bellver finns flera trevliga promenadstråk och lekplatser....

Av Anders Björk - 16 oktober 2018 11:00

Av Anders Björk - 16 augusti 2018 10:20

Ska du åka till Edinburgh med barn? Här kommer några tips på vad man kan göra om man reser med familj till Skottlands huvudstad.   Det är alltid roligt att gå till djurparken och på Edinburgh Zoo är det fullt av olika arter. Dels har de alla...

Av Helena Häll - 6 augusti 2018 22:45

Idag är har vart sista dagen i Krakow och vi har åkt hop on / hop off buss och betalade man lite extra fick man även åka lite båt! Så det har vi gjort idag! Åkt buss runt hela Krakow och kollat på mycket vi sett och en del vi inte sett! Vi passade på...

Av Helena Häll - 5 augusti 2018 22:51

Idag har vi haft lite längre sovmorgon jämfört med igår när vi skulle iväg. Så vi åt frukost i lugn och ro och sen gjorde oss iordning för att vandra iväg på dagens äventyr. Oscar Schindlers emaljfabrik och numer museum över både hans fabrik och livs...

Av Helena Häll - 4 augusti 2018 22:28

Idag har vi besökt helvetet på jorden. Iallafall om du frågar en jude.. ss-männen skulle nog kalla det för paradiset, men jag håller med judarna. Jag har idag besökt helvetet på jorden, koncentrationslägret Auschwitz.. det var det största lägret tysk...

Av Helena Häll - 3 augusti 2018 22:23

Idag började vi dagen med hotellfrukost, en riktigt god en, med ett stort utbud! Synd bara att man blir mätt tillslut! Haha! Efter frukosten gjorde vi oss iordning för en bal på slottet (hehe, eller en förmiddag på slottsområdet!) så vi gick mot wawe...

Av Helena Häll - 2 augusti 2018 22:38

12.56 Nu sitter vi i hotell lobbyn och väntar på att få checka in. Vi åkte hemifrån 04.40 i morse (efter ha sovit sisådär! De började ju givetvis asfaltera utanför oss inatt! Suck! Vid tio drog de igång alla maskiner som tutade och lät..) men då i m...